Yritysmyynti

Hyvän Kaupan Paikasta saat joustavaa, ammattitaitoista ja luotettavaa palvelua nopeasti. Autamme suunnittelemaan ja valitsemaan yrityksesi tarpeisiin sopivan kokonaisuuden.

Hyvän Kaupan Paikkka on toimittanut luotettavasti piharakennuksia ja kylpytynnyreitä suomalaisille vuodesta 2001 lähtien. Olemme saaneet Kauppalehden Kestomenestyjä-luokituksen jo kuutena vuotena peräkkäin. Teemme yritysmyyntiä kaikenkokoisille sekä eri alojen yrityksille. Laajasta piharakennus- ja kylpytynnyrivalikoimastamme löydät varmasti kaiken tarpeellisen!

Jäikö kysyttävää? Ota yhteyttä!

Jouni Nuortie
Yritysmyynti, Vantaa
040 673 3800
jouni.nuortie@hyvankaupanpaikka.fi

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus

Yritysasiakkaillemme ostoksien maksamisen erissä on mahdollista aina 20 000 € asti. Hae rahoituspäätös yrityksellesi jo ennakkoon muutamalla klikkauksella, jolloin kaikki sujuu mutkattomasti ostoksilla.

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus tarjoaa ostoksellesi ensimmäiset 30 päivää täysin kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Koko rahoitukselle maksuajat ovat kuudesta kuukaudesta aina 36 kuukauteen sopimuksen mukaan.

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoituksen kuukausikulu on 1,2 %. Rahoituksessa ei ole avausmaksua, tilinhoitomaksua tai muita kuluja. Rahoituksen voit maksaa takaisin kokonaisuudessaan milloin vain, ilman lisäkustannuksia. Maksat siis rahoituksesta vain ajalta, kun se sinulla on voimassa.

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus

Rahoituksen hakeminen

Hae rahoitus etukäteen alla olevasta linkistä.

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus

Maksuaikaa 36 kk, rahoituksen luottoraja on 500–20 000 €.

Hae Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitusta »

Siirryt CapitalBoxin palveluun, jossa täytät luottohakemuksen. Saat rahoituspäätöksen heti.

Maksaminen verkkokaupassa

Valitse verkkokaupan kassalla maksutavaksi Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus ja tee tilaus loppuun. Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä puhelinpalveluumme p. 08 378 200 (24/7).

Rahoitusesimerkki

Hyvän Kaupan Paikka Yritysrahoitus

500 € / Erät n. 47,67 € = 572 €
1000 € / Erät n. 95,33 € = 1144 €
2000 € / Erät n. 190,67 € = 2288 €
5000 € / Erät n. 476,67 € = 5720 €
10 000 € / Erät n. 953,33 € = 11 440 €
15 000 € / Erät n. 1430,00 € = 17 160 €
20 000 € / Erät n. 1906,67 € = 22 800 €



Esimerkki on laskettu 12 kuukauden maksuvaihtoehdolla ja 1,2 % kuukausikululla.
Luotonantaja: CapitalBox.

CapitalBox
  • Finnish
  • English
  • Swedish
  • German
  • French
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.3.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Suomen Hyvän Kaupan Paikka Oy
Myyntimiehenkuja 10
90410 Oulu

08 378 200
myynti@hyvankaupanpaikka.fi
www.hyvankaupanpaikka.fi
2006699-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkopankit

Käytössä on kaikki yleisimmät verkkopankit. Maksunvälittäjänä toimii Checkout.fi. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa. Checkout-palvelun maksuehdot.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Checkout Finland Oy maksusi Suomen Hyvän Kauppa Oy:lle.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille.  Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Sandander-ostorahoitus

Santander-ostorahoitus edellyttää ennakkoon hyväksyttyä rahoituspäätöstä, jonka olette hakeneet ennakkoon sivustomme kautta Santanderin verkkopalvelusta. Ostorahoitus on mahdollista vain, jos teillä on rahoituspäätös. Huomioikaa myös, että tilauksenne kokonaisumma ei saa ylittää teille myönnettyä rahoitussummaa.

Ennakkomaksu tilisiirtona

Pdf-lasku ladataan tilausvahvistuksessa olevasta linkistä. Maksun kirjauduttua tilillemme tilauksen käsittely jatkuu.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Suomen Hyvän Kaupan Paikka Oy
Myyntimiehenkuja 10
90410 Oulu

08 378 200
myynti@hyvankaupanpaikka.fi
www.hyvankaupanpaikka.fi
2006699-8

Maksuehto

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksuehdot sovitaan tilauksen yhteydessä ja sovittujen eräpäivien noudattaminen vahvistaa toimitusaikataulun.
Asiakkaalla on oikeus kaupan peruutukseen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän ajan tilausvahvistuksen/laskun vastaanottamisesta. Mikäli peruutusta ei ole mainitussa ajassa tehty, kauppa katsotaan sitovaksi. Laskun maksu katsotaan vahvistamiseksi.

Toimitusmuoto ja -kulut

Toimitusmuoto valitaan tuotekohtaisesti tuotteen oston yhteydessä ennen kuin tuote siirretään ostoskoriin. Myös toimituskulu on tuotekohtainen ja selviää tuotesivulla.

Haetaan paikan päältä

Tilauksen voi noutaa sovitusti noutovarastoltamme Oulusta.

Rahti

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut.Tuote toimitetaan asiakkaalle kotiin kuljetettuna, jolloin asiakas maksaa rahdin. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Sovimme aina tarkan toimitusajan. Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Talvitoimitus

Black Friday-, Black Weekend- ja Marraskuun MegaFinaali -tuotteet talvitoimitusehdoin. Toimitukset 28.2.2024 mennessä.

Palautukset

Palautuksista on neuvoteltava aina myyntipalvelumme kanssa. Hyvitämme tuotteiden palautuksista ehjinä vahingoittumattomissa pakkauksissa palautettujen tuotteiden mukaisesti, mahdolliset toimituskustannukset vähennetään palautuksen määrästä.

Asennettuja tai osin asennettuja tuotteita emme ota vastaan palautuksina. Palautuksissa ostaja vastaa tuotteiden asianmukaisesta pakkauksesta niin, että kuljetusyhtiö pystyy ne kalustollaan noutamaan ja turvallisesti kuljettamaan. Palautusten rahtikustannukset maksaa myyjä niissä tapauksissa että asiasta on sovittu myyjäliikkeen kanssa ja tuote palautetaan myyjän kuljetusyhtiön sopimusnumerolla varastolle tai tehtaalle. 

Varastointi

Mahdollisesti ulkona varastoitavat tuotteet on pakattu säänkestävään pakettiin. Mikäli tuotetta varastoidaan asiakkaan luona ulkona ennen asennusta, paketit on tarkastettava mahdollisten repeytymien osalta ja tarvittaessa suojattava säältä. Pahvilaatikoissa toimitettavat tuotteet on varastoitava kuivissa tiloissa.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon.

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta voivat paketit vaurioitua kuljetuksen yhteydessä. Siksi on syytä jo lähetystä vastaanottaessa tarkistaa sen kunto kuljettajan (tai muun kuljetusliikkeen edustajan) läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee vastaanottajan pyytää tavarankuljettajaa tekemään heti vahinkoilmoitus, eli rahtikirjaan laitetaan merkintä vauriosta ja kuljettajan allekirjoitus + nimenselvennys. Tämän jälkeen kuluttajan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiakseen kuljetusvaurion käsittelystä.